Followers

Saturday 23 July 2011

Bongkar: Hospital Tung Sin. Antara kenyataan Polis dan FAKTA yang aku ada.

1. Aku meluangkan masa malam ini melihat wajah manis Datuk Salleh Mat Rasyid Pengarah KDN.

2. Video versi Polis berkenaan BERSIH selama 26 minit aku tatap dengan berhati-hati selaku aku salah seorang peserta demo aman BERSIH.

3. Kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh Pengarah KDN ini menunjal-nunjal otak aku untuk aku mendedahkan satu lagi pembohongan bersejarah Polis ’Mongolia’ ini.

4. Ini wajah hensom Pengarah KDN Datuk Salleh Mat Rasyid.(layan dulu muka dia. Jangan stim sudaaa..)


 5. ”Kejadian di Hospital Tung Sin dikatakan pihak polis mengunakan semburan air dan gas pemedih mata tidak boleh dinafikan.” kenyataan Pengarah KDN.

6. Pihak polis juga ingin memberi maksud Hospital Tung Sin hanya menerima tempias daripada gas pemedih mata dan juga semburan air. Semburan dan gas bukan dituju ke dalam kawasan hospital.....OK.. itu kenyataan polis. Jom baca lagi di bawah..

7. Polis telah menunjukkan gambar arah senapang polis tidak ditujukan kepada Hospital Tung Sin. Lihat gambar dibawah sebagai bukti jelas.

sudut yang ditembak polis bukan ke arah hospital..betul tak? Ok betul

8. Dalam simpanan aku sendiri ada beberapa keping gambar yang agak bertentangan dengan kenyataan polis ini. Sila lihat gambar di bawah.

Gas Pemedih mata bertebaran betul-betul di hadapan hospital..so what? hak tui..

satu lagi gambar gas pemedih mata ditembak dalam kawasan hospital. 

9. Polis juga menafikan semburan dilakukan terhadap Hospital Tung Sin. Gambar dibawah dikatakan bukan hospital Tung Sin tetapi didakwa Polis sebagai sebuah bangunan kosong.

Owh...bangunan kosong ker tu?patut la anjing2 ini sembur

10. Apabila dilihat kepada gambar yang lebih jelas. Terbukti yang disembur oleh polis adalah bangunan Hospital Tung Sin.


 YANG PALING MENGHARU BIRUKAN KERAJAAN NAJIB APABILA DOKTOR DI HOSPITAL TUNG SIN SENDIRI MENGESAHKAN POLIS MENEMBAK DAN MENYEMBUR KE DALAM HOSPITAL...

Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah....

Ko jawab la najib dengan rakyat.. Kelentong polis sepertimana diarahkan najib nampaknya semakin memakan diri.

1 comment: