Followers

Sunday 24 July 2011

Lawak POLIS dan PATAHRIOT..Ekslusif dari kopipanas.

1. Hehehe... Inilah hakikat yang berlaku.

2. Seorang rakyat yang menuntut keadilan di dalam demo aman BERSIH ditangkap oleh 6 orang polis secara keras dan kurang ajar.

3. yang sebelah kanan 2 ekor group patahriot ditangkap oleh hanya seorang polis.

4. Yang sorang tu boleh tersengih-sengih lagi macam main kejar-kejar je dengan polis.

5. Agaknya macam nie la dialog antara patahriot yang tersengih dengan polis tu.
            Polis:               Hehehe..yahooo..dah dapat.dah dapat..dah dapat.
            Patahriot:        ala.. aku baru jer lari ko dh tangkap. Bagi la aku lari lama skit
Polis:               hehehe..xde..xde..skrg ko plak pakai baju polis. Bagi aku pakai baju patahriot. Ko plak kejar aku. Kita gilir-gilir la.
Patahriot:        haa... cantik cadangan. Nanti aku buat-buat tendang ko ek. Baru nampak polis tak berat sebelah.
Polis:               haaa... ok.ok.ok (versi upin ipin)

Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah.
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..
Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah..

No comments:

Post a Comment