Followers

Monday 25 July 2011

Ds Asri dan beberapa Ulama di Malaysia dituduh pengganas pulak dah.

1. Aku terkejut bila pihak Majlis Keselamatan Negara menuduh Dr Asri Mantan Mufti Perlis sebagai Wahabi dan Terroris.

2. Bila ditanya kepada Dr Asri tentang tuduhan tersebut Dr Asri tidak terkejut kerana katanya orang yang memakai baju kuning pun boleh dianggap komunis. Apatah lagi Dr Asri yang membawa gagasan minda tajdid sudah semestinya akan dituduh bermacam-macam tuduhan untuk menjatuhkan kredibilitinya.

Pakai baju kuning pun dipanggil komunis. apa pelik kalau Dr Asri dipanggil 
pengganas oleh UMNO??


"Seminggu sebelum perhimpunan BERSIH2.0, ketua polis negara sendiri telefon saya untuk bantu tenteramkan masyarakat (yang hendak berhimpun). Takkanlah ketua polis negara menghubungi teroris?

"Semalam bekas perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi menziarahi rumah saya di sini (Pulau Pinang), takkan sebesar ini jaringan teroris," katanya yang terkenal dengan kelantangan dan sifat sinikal itu.

4. Takkan la Ketua Polis Negara sudah nyanyuk menghubungi pengganas(Dr Asri) untuk minta tolong tenangkan rakyat.

Ketua Polis Negara pernah menghubungi
'pengganas' sebelum demo bersih??kahkahkah


5. Hahaha....Kahkahkahkah..kahkahkah..kahkahkah..

6. Rasa macam tak dak otak jer kenyataan Majlis Keselamatan Negara bawah Najib Altantuya nie.

7. Cuba baca luahan Dr Asri kat sini:
pada hari ini satu taklimat keselamatan diberikan kepada para mufti dan pegawai agama di seluruh negara..tamat pada pukul 1 p.m..beberapa tokoh dimasukkan sebagai mengancam keselamatan negara..saya pun dimasukkan juga..saya tidak kisah, memang ada pun pendapat saya yang tidak sama dengan kerajaan pusat termasuk dalam isu BERSIH..namun yang peliknya 40 ULAMA MUDA UMNO juga dimasukkan dalam senarai pengganas khusus Ustaz Fathul Bari..demikian setelah mereka berhempas membela kerajaan UMNO, inilah balasannya..Arab Saudi dan ulamanya dianggap negara pengganas..parti politik tertentu yang menerima bantuan dari Arab Saudi juga dianggap ada unsur pengganas..sudah pasti lulusan Madinah semuanya pengganas..inilah apabila madu dibalas racun, penawar dibalas tuba..elok Ulama Muda UMNO mengambil langkah yang drastik..

8. Aku cuba merenung latar belakang yang berlaku. Sebelum ini Ustaz Zamri disingkirkan daripada tv9. Rancangan ”Adik dan Al-Quran” sudah lebur kerana politik UMNO.
Kenapa tak tuduh Ustaz Zamri juga pengganas?hahaha


9. Kini Dr Asri dan ramai ilmuan agama dituduh Wahabi dan membawa fahaman pengganas. Termasuk juga Ulama yang selama ini yang selalu mempertahankan UMNO iaitu Ustaz Fathul Bari.
jib..nanti ko tuduh ulama2kat negara ko sebagai pengganas ek..hahaha

10. Wajah mesra Najib bersama Pope menunjal-nunjal pemikiran aku. Bagaimana Najib boleh begitu mesra dengan pope tetapi bermusuh dengan ulama-ulama Islam di negara kita yang begitu banyak menyumbangkan jasa kepada pembangunan masyarakat di negara kita.


Doakan UMNO Hancur. Doakan UMNO mampus. Doakan UMNO lesap dari muka dunia ini. Amin.......

No comments:

Post a Comment