Followers

Thursday 21 July 2011

Ustaz Zamri tv9 dan Wardina jadi mangsa Yahudi Melayu

Hari ini aku ingin mengisahkan kerajaan Melayu Versi Yahudi Laknatullah.. kisah ini tak pelik dan mengejutkan kerana kita sudah sedia maklum perangai Yahudi sememangnya laknat dan jahat. Memang Yahudi ini species jahat seperti mana yang mak bapak kita ajar dan kita selalu baca artikel-artikel di mana-mana. 

hari ini jom kita lihat rupa-rupanya dalam alam melayu pun ada Yahudi. yahudi versi melayu nie susah nak kesan sebab dia pun melayu macam kita juga. Islam macam kita juga. kadang-kadang tu solat berjemaah pakai serban macam kita juga.

yang menyamakan mereka dengan yahudi adalah dari segi perangai mereka. tidak boleh tengok orang senang, tak boleh tengok Islam bangkit, benci golongan ustaz dan segala mak bapak perangai yahudi memang mereka ada lah. 

Hari itu kita dengar kisah Wardina yang dipanggil oleh TV3 kerana dia terlibat dengan satu program pakatan rakyat. penjelasan juga sudah dibuat oleh Wardina tujuan beliau menghadiri program paktan rakyat. Aku heran lah. kenapa kehadiran wardina ke majlis pakatan rakyat menjadi satu perkara yang menakutkan oleh tv3?? Why?hak tuii... benci i.... tak de sebab nak halang wardina dalam amalan negara kita yang memperjuangkan demokrasi.

tak cukup dengan itu sang Ustaz yang banyak berjasa kepada negara. Siapa yang tidak kenal dengan program "adik dan al-Quran di tv9" ? kita juga tahu pengisian program tersebut. kita juga kenal pengacara yang mengendalikan program tersebut. Ustaz Zamri...Satu nama yang mempunyai kredibilit untuk mengendalikan program tersebut. Ustaz lulusan daripada Jordan dalm bidang agama sememangnya tak dapat sangkal lagi mempunyai kredibiliti untuk handle program tersebut. 

Sayang seribu kali sayang. kerana kecerdikan ustaz tersebut menjunjung nama demokrasi dan hak sebagai warga negara Malaysia kini namanya menjadi sebutan pihak Yahudi Melayu. Ustaz dipanggil memberi keterangan oleh tv9 kerana tersebar gambarnya terlibat dengan demo aman BERSIH. 

itulah kegabraan pihak yahudi yang berlaku. aku tak tahu nak cakap apa. aku tak nampak kesalahan ustaz terlibat dengan program itu. mungkin fan page yang dibuat ini untuk memberi semangat kepada ustaz agar meneruskan perjuangan dan jangan gentar. 

Ustaz Zamri..kami bersama mu.

No comments:

Post a Comment