Followers

Sunday 17 July 2011

Marina Mahathir bikin UM No otak bikin Panas..

Kahkahkah..gua terkejut dengan berita yang gua baca hari ini. Marina Mahathir anak kepada Mantan Perdana Menteri Malaysia membuat kejutan pada hari ini apabila mengeluarkan kenyataan yang bikin kem BN panas.
Marina yang turut sama turun berdemo di Perhimpunan Aman BERSIh tempoh hari mengeluarkan kenyataan hari ini mengatakan BN merasakan kerajaannya terancam.

“Mereka rasa terancam kerana memandang remeh BERSIH pada 2007 dan pada pilihan raya umum 2008 mereka hilang banyak kerusi di parlimen dan dewan undangan negeri. Dan oleh kerana kini dalam keadaan panik, mereka tidak boleh berfikir dengan jelas lagi. Apa di kepala mereka adalah hanya cara untuk menang pilihan raya.


“Awak boleh dapatkan semula sokongan orang ramai dengan hanya berbaik kepada mereka. Awak tidak boleh dapatkan sokongan dengan bersikap jahat. Awak tak boleh tuduh peserta perhimpunan itu semuanya kumpulan samseng, mungkin ada segelintir. Tetapi bukan semua mereka. “Majoriti mereka adalah kumpulan professional. Kumpulan itu adalah berbeza-beza dan ia sebenarnya 1Malaysia, muda, kaya, miskin, setiap bangsa dan agama menyertainya,” kata Marina dalam satu wawancara dengan Malaysiakini.

Aaiiiii!!!!! Kini marina telah bikin kem umporno panas. Lepas nie sapa lagi yer? PR tak perlu bercakap lagi. Kem umno(marina) sendiri yang tolong bercakap bagi pihak PR..kahkahkah.. 

No comments:

Post a Comment